
Szkolenie – Skuteczna rozmowa z klientem
Informacje o kursie
Komunikacja z klientem do klucz do zamykania sprzedaży Twych usług.
W tym szkoleniu konkretnie uzyskasz informacje i wskazówki oraz wnioski w temacie odpowiedniej komunikacji z klientem, rozwiązywania problemów podczas rozmowy oraz kluczowych szablonów prowadzenia korespondencji.
Zamysłem jest pokazanie Tobie właściwego toku postepowania do uzyskania celu związanego z pozyskiwaniem zleceń.
Wewnątrz szkolenia:
✅ Szczegółowa prezentacja z opisowymi komentarzami oraz uzasadnieniem sposobów postępowania w danych przypadkach
✅ Argumenty i fakty co do prowadzenia komunikacji
✅ Praca na realnych przykładach z pracy codziennej praktyka i jego rozmów z klientami
SZKOLENIE – Skuteczna rozmowa z klientem
-
Materiał Szkoleniowy – Skuteczne rozmowy z klientami
01:00:00