888 335 025    |    kontakt@pfc-bialystok.pl

Szkolenie – Skuteczna rozmowa z klientem

Szkolenie – Skuteczna rozmowa z klientem

Informacje o kursie

Komunikacja z klientem do klucz do zamykania sprzedaży Twych usług.

W tym szkoleniu konkretnie uzyskasz informacje i wskazówki oraz wnioski w temacie odpowiedniej komunikacji z klientem, rozwiązywania problemów podczas rozmowy oraz kluczowych szablonów prowadzenia korespondencji.

Zamysłem jest pokazanie Tobie właściwego toku postepowania do uzyskania celu związanego z pozyskiwaniem zleceń.

Wewnątrz szkolenia:

✅ Szczegółowa prezentacja z opisowymi komentarzami oraz uzasadnieniem sposobów postępowania w danych przypadkach

✅ Argumenty i fakty co do prowadzenia komunikacji

✅ Praca na realnych przykładach z pracy codziennej praktyka i jego rozmów z klientami

SZKOLENIE – Skuteczna rozmowa z klientem

  • Materiał Szkoleniowy – Skuteczne rozmowy z klientami
    01:00:00
biala lepiej

Adam Lach

16 Kursy/ów 31 Kursantów
Nie ma jeszcze ocen
Nie ma jeszcze ocen